poniedziałek, 3 października 2011

A dlaczego???

No i zaczął się! Nowy etap.

Od kilku dni Julka wciąż pyta "a dlaczego?" Wiedziałam, że ten czas nadejdzie ale nie sądziłam, że tak nagle! Dzieci zdecydowanie za szybko rosną!

Julcia ostatnio mówi coraz więcej i więcej. Uwielbiam to.
Wczoraj przed snem zapytała mnie co jest za darmo. Oszalałam :) No ale zebrałam się do kupy i mówię jej że np. miłość. A co jeszcze mamo? Zaczęłam się zastanawiać bo zupełnie nie byłam przygotowana na taką rozmowę. Wymyśliłam słonko i deszczyk :) Ale to jej nie wystarczyło i pyta: a dlaczego?
Zasnęła dużo później niż bym sobie tego życzyła ale przecież nie można ucinać takich rozmów.

Leżę sobie (bo muszę) w sobotę na tapczanie a Julka bawi się Lego Duplo tuż obok. I nagle słyszę jak moja córcia mówi do ludzików: "To moje urodziny. Usiądźcie proszę przy stole."

Kiedy ona tak "wydoroślała"? Naprawdę nie wiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz