wtorek, 30 września 2014

Powolutku do celu...

Od dłuższego czasu w mojej głowie tłucze się myśl, by zacząć robić to, co lubię i docelowo kiedyś na tym zarabiać.
Wiem, wiem...nie ja jedna ;)
Warunki póki co nie są sprzyjające, ale nie tracę nadziei. 

Chciałabym tworzyć ładne, oryginalne ubrania i przedmioty. Marzy mi się stworzenie i wypromowanie własnej marki. 
Nazwę już chyba mam. Piszę "chyba", bo wszystko jest w fazie projektu i absolutnie nie wykluczam zmian ;) Od jakiegoś czasu próbuję także swoich sił przy tworzeniu znaku towarowego. Wczoraj w nocy powstał projekt, który przynajmniej na razie jest dla mnie satysfakcjonujący. Być może za jakiś czas pokaże go większej ilości osób i poproszę o opisanie pierwszego wrażenia. 
To w końcu bardzo ważne ;)

A to moje dzieło:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz